Producenci
Bestsellery
Biurkowy przedłużacz wpusz. 60 3x gniazdo srebrny
Biurkowy przedłużacz wpusz. 60 3x gniazdo srebrny

58,74 zł

47,76 zł

szt.
Zawias samodomyk / hydrauliczny prosty hc09 z/e
Zawias samodomyk / hydrauliczny prosty hc09 z/e

5,10 zł

4,15 zł

szt.
Biurkowy przedłużacz wpuszczany 60mm 3x czarne
Biurkowy przedłużacz wpuszczany 60mm 3x czarne

58,12 zł

47,25 zł

szt.
KLEJ KONTAKTOWY B707 areoso 600 ml
KLEJ KONTAKTOWY B707 areoso 600 ml

34,35 zł

27,93 zł

szt.
Promocje
Prowadnica Quadro 470 mm Lewa 9047452
Prowadnica Quadro 470 mm Lewa 9047452

14,88 zł

Cena regularna: 29,88 zł

Najniższa cena: 29,88 zł

12,10 zł

Cena regularna: 24,29 zł

Najniższa cena: 24,29 zł
szt.
Nowości
Pojemnik GTV PRACTI ECO, prowadnica H45, 450, 20L+
Pojemnik GTV PRACTI ECO, prowadnica H45, 450, 20L+

451,25 zł

366,87 zł

Program Lojalnościowy

Ponieważ lubimy długoterminowe znajomości i chcielibyśmy, abyście z nami tworzyli lepsze meble, założyliśmy Program lojalnościowy, w którym nagradzamy lojalność naszych przyjaciół darmowymi produktami.

 

Jak zostać członkiem naszego klubu?

 Załóż konto na e-RiK.pl 

Rób zakupy, a każde wydane 2 zł otrzymasz 1 punkt. Każde zebrane 100 punktów ma wartość 1 zł, które możesz przeznaczyć na wybrane produkty. 

Jakie korzyści płyną z bycia członkiem?

Każde zakupy to punkty lojalnościowe, które możesz wymieniać na produkty 

Możliwość skorzystania ze specjalnych ofert i promocji dostępnych wyłącznie dla członków klubu.

 

Instrukcja KROK po KROKU jak odbierać produkty za punkty?

  1. Zaloguj się na swoje konto (program lojalnościowy jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów sklepu e-RiK.pl .

  2. Zrób swoje pierwsze zakupy, abyśmy mogli przyznać za nie punkty. Każdy z produktów ma przypisaną liczbę punktów w zależności od jego ceny (2 zł = 1 punkt). 

  3. Po dodaniu produktów do koszyka w podsumowaniu pojawi się łączna ilość punktów, które zostaną przypisane na Twoje konto, gdy odbierzesz swoje zamówienie.
  4. Aby wymienić zebrane punkty na produkty musisz się zalogować się na swoje konto. Po zalogowaniu sięwejdź w zakładkę "MOJE KONTO" i przejdź do części "Program lojalnościowy".

  5. W sekcji "Produkty wymienialne w programie lojalnościowy" są produkty, które można wymienić za punkty. Każdy produkt ma określoną ilość punktów, który wyświetla się poniżej zdjęcia produktowego. Klikając w przycisk „wymień” wybierasz produkt, na który chcesz wymienić punkty z programu lojalnościowego. 

  6. Po wybraniu opcji 'wymień' zostaniesz przekierowany do zakładki koszyka, gdzie następują już standardowe kroki przy finalizowaniu zamówienia. W zawartości koszyka pojawią się zarówno produkty, które chcesz kupić, oraz te, które zostaną wymienione w ramach punktów z programu lojalnościowego.
  7. Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz dodatkową wiadomość email z informacją o dokonanej wymianie oraz liczbą pozostałych punktów do wykorzystania w ramach programu lojalnościowego.

UWAGA
  • darmowe produkty możesz zamówić wyłącznie podczas dokonywania zakupów na kwotę min. 100 zł
  • każda sztuka wymienianego produktu to symboliczny koszt równy 1 zł
  • punkty są ważne dokładnie 180 dni od momentu ich przyznania 
  • punkty przyznawane są za zakupy produktów, nie za koszty dostawy oraz usługi.

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Czy muszę się rejestrować do udziału w programie lojalnościowym?  Nie musisz się dodatkowo rejestrować się do programu lojalnościowego, ale musisz mieć zarejestrowane konto w naszym sklepie.
  • Czy udział w programie lojalnościowy jest płatny?  NIE. Program jest bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi obowiązkami lub ograniczeniami.

  • Jak otrzymać punkty za zakupy?  Punkty otrzymujesz automatycznie w momencie dostarczenia przesyłki. Jeśli postanowisz zwrócić towar, punkty przyznane za ten produkt będą odjęte z Twojego konta.   

  • Jak dokonać wymiany punktów?  Procedura wymiany punktów została opisana powyżej.

  • Jakie produkty mogę otrzymać w programie lojalnościowym?  Wszystkie dostępne do wymiany produkty znajdują się w zakładce MOJE KONTO. Wymiany można dokonać pod warunkiem, iż są dostępne w sprzedaży oraz na stanie w magazynie. Lista produktów objętych wymianą za punkty może ulegać zmianom, do czego zastrzegamy sobie pełne prawo.

  • Ile mam czasu na wykorzystanie punktów?  Dokładnie 180 dni od momentu przyznania punktów.

  • Zrobiłem zakupy bez rejestracji. Czy mogę dostać za nie punkty?  NIE. Klienci dokonujący zakupów (jednorazowych) bez rejestracji nie otrzymują punktów za dokonane zakupy.

     

Więcej informacji znajdziecie w naszym REGULAMINIE.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium